joi, 18 februarie 2010

Sunt prea mic

Salutare prieteni buni
Vreau sa inteleg si eu o data, de ce in Romania nu se poate trai cum trebuie, si intotdeauna cand votam pe cineva(asta nu inseamna ca eu am votat) pe cineva, acel cineva devine sef de stat si devine totodata un porc.
Totodata vreau sa inteleg de ce cand cineva reprezinta Romania, tara asta minunata, primeste in schimbul acestei reprezentatie peste hotare un sut in fund si doua capace de control.
De ce ne batem joc de valorile noastre, de actori, scriitori etc.
De ce nu ne pasa de noi
La toate astea puteam sa pun un semn mare de intrebare, dar m-am gandit ca sunt intrebari retorice si trebuie sa ma abtin sa fac asa ceva, desi a-si vrea sa schimb mentalitatea asta de maimute teleghidate, pe care o avem de ceva vreme, sa pot sa risipesc ceata de pe creierul romanului si sa-i deschid larg ochi sa vada ca are o tara minunata, o natiune frumoasa, cultura frumoasa, dar din pacate sunt prea mic pentru a face asa ceva, poate m-ai am de invatat cu adevarat cum sa fac aceasta schimbare, si invat ca poate n-o pot face singur, si de aceea am nevoie de o echipa de oameni care sa ma ajute sa fac asa ceva.
Oricum eu impreuna cu minunata mea trupa de Cavalerii o sa ne ducem la bun sfarsit tot ce ne-am propus cu multa ONOARE si CARACTER, poate va intreba-ti de ce am scris cu majuscule acele doua cuvinte, uite ca va raspund chiar acum, pentru ca asta din pacate n-o mai simt cand vad romani care cersesc ca n-au ce manca si tac din gura, cand vad batrani la care li-se taie din pensile de nimic si tac din gura si asa mai departe.
Cand eram mic visam sa fiu un fotbalist foarte bun, sa ajung sa joc la Steaua Bucuresti echipa mea de suflet, insa din pacate o accidentare cumplita la genunchiul drept ma privat de aceasta sansa, dar mi-a dat sansa asta sa am o trupa de cavalerii super tare si sa pot sa aduc zambetul pe fetele oamenilor care si asa sunt incruntati zi de zi din cauza problemelor, acum ca sunt mare si vreau sa inteleg toate problemele imi dau seama ca de fapt sunt prea mic sa inteleg ce se intampla sau prea mic sa fac ceva.
Pana data viitoare aveti grija de voi si meditati la ce-am zis de ce sa tacem cand nu e bine intr-o TARA LIBERA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu