miercuri, 28 martie 2012

A inebunit lumea!!!!

Peste tot unde ma duc, vad numa oameni nebuni, parca au intrat in anul morti sau trepanati la creier.
Din pacate romani au inceput sa involueze si asta ma sperie, nu mai avem principi, nu mai avem bun simt si sigur nu mai avem demnitate, am face orice sa ajungem sus, am face orice pentru bani.
N-am mai postat de ceva vreme pe blog, am fost ocupat si totodata socat de oameni din jurul meu, cum s-au schimbat ei asa frumos in niste finte nebune, nu-i mai recunosc.
Politica ne omoara, dar mai repede ne sinucidem noi ca natie, ne-am setat pe sistemul, daca avem bani de mici si bere este ok, nu ne mai pasa de nimic si daca mai alaturam si o manea sau muzica asta noua pe care o promovam pe la radiouri este boboc.
Tind sa cred ca o sa-mi schimb parerea si-o sa fac pasi din tara mea.
Doamne ajuta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu