joi, 3 octombrie 2013

Banica Jr, Hrusca, Fuego si Rosia Montana

N-am mai scris de ceva vreme pe blog, am fost in criza de idei si in pana de inspiratie, dar uite, brusc mi-a revenit acasa inspiratia, care a fost plecata pe undeva prin tarile calde. Nu mai este mult si intram in postul de Craciun, atunci o sa fim asaltati de concerte de colinde/colinzi din partea acestor mari artisti, Stefan Presley de Romania, Hrusca alias Ler-ui ler si Fuego care o s-o puna din nou pe mama lui sa-i faca bradul ca si in anii anteriori. Propun celor de la avast sa faca rapid un update sau un antivirul anti-Banica.Hrusca.Fuego, macar o varianta Beta daca se poate! Asta ar fi rugamintea mea, daca nu macar romanii nostri de la Bitdefender sa faca o versiune Bateidefender Banica.Hrusca.Fuego 2.1 sau un spyware macar! Trecem la alt subiect care sincer m-a inebunit lunile astea, Rosia Montana. Eu unul nu mai pot cu subiectul asta, sunt satul pana peste cap! A da si nu sunt de acord cu proiectul! Intrebarea mea este: Nu suntem in stare ca tara sa ne exploatam singuri aurul? De ce nu aud acest slogan " Uniti, dam jos dictatorul?" sau " Uniti il dam jos pe basescu?", am uitat de el? Gata nu mai este important ce face sau ce ne-a facut? Cu astea toate va doresc un ler usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu