luni, 7 decembrie 2009

La naiba in pui mei


Salutare
N-am mai postat pentru ca n-am mai avut inspiratie si nici chef sa ma axez pe Romania mea, dar de data asta nu ma pot abtine sa nu comentez.
Trebuie din nou sa multumesc romanilor care iubesc criza, care il iubesc pe Basescu si sa le transmit "Fi-mi-ar scarba de mamele voastre".
Aseara ma uitam pe Antena 3 si primeam rezultatul ca Mircea Geoana a castigat alegerile si logic ca eram multumit pentru ca n-a mai iesit marinarul alcoolist.
In aceasta dimineata suprize suprize da fara Andreea Marin ci cu Adrian Videanu cel care stia din cate se vede rezultatele Biroului Electoral Central si ala fiind ca Traian Basescu a castigat de fapt alegerile, suna aiurea, imposibil etc. , dar traim in Romania si este un sport extrem. Oricum lasa ca e bine si asa rau inca 5 ani cu Marinarul, oricum romania este un vas pe jumatate scufundat asa ca peste 5 ani poate o sa mai fie numai pupa din noi.
Pana atunci sper sa primesc azilul politic in Congo
Macar acolo am maimutele care sunt mai prietenenoase decat maimutele de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu