marți, 26 ianuarie 2010

Imi deschid magazin!!!!

Atentie imi deschid magazin!!!!
Da a-ti citit corect, imi deschid magazin pe vreme de criza.
Stiu sigur ca acum va ganditi de ce fac asta? Cum pot sa fac afaceri pe timp de criza?
Simplu.... Imi deschid magazin cu articole ANTI-Atac energetic, anti chesti voodoo si alte vrajitori, si am sa fac multi bani pentru ca o sa ma caute multa lume deja atacata energetic, poate si Mircea Geoana o sa-mi dea un telefon sa il rezolv cu o armura anti atac energetic.
Tot asa m-am gandit sa fac sepci cu poza sefului tau tot pentru atacul energetic, sapca o sa fie albastra, sau violeta, iar poza sefului inramata frumos, tot asa o sa fac papuci voodoo sa provoci cufureli la dusmani sa stea vreo cateva ore pe buda sau in boscheti.
Pana imi gasesc spatiul unde sa deschid magazinul mai bine ma reprofilez pe citit romane S.F. ca deja Romania mea a devenit roman horror japonez care din care numai inteleg nimic.
Pana data viitoare sper sa supravietuim inca cateva zile sau saptamani sa mai ajung sa postez si "GHIDUL TUTELOR" si desigur "TEORIA PUTZEI"
Sa fiti iubiti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu