duminică, 31 ianuarie 2010

Viata este o scena imensa de teatru

Salutare prieteni
Cum se numeste si noul post, "Viata este o scena imensa de teatru", vreau sa explic si de ce am aceasta parere despre viata.
Explicatia simpla este asta, eu persoana, fiinta, eu sunt actorul principal, regizorul piesei de teatru numita "Viata mea", si eu pot sa schimb scenariul atunci cand in "piesa" este mult rau, multa drama, suferinta.... si tot eu pot sa-mi scriu scenariul sentimentelor mele fata de cineva, si tot eu pot sa controlez aceste sentimente si acest lucru numit "iubirea"(si facand o mica paranteza ce este iubirea? iubirea parerea mea este=prieteni foartebuna+respect reciproc+sentimente reciproce).
In aceasta piesa numita "Viata" cateodata ajungi la capatul puterilor si te saturi sa joci intr-o "piesa" de teatru in care nu sti ce te asteapta in actul urmator, ce fel de personaj o sa fi, cum o sa fi, cand o sa fi, daca traiesti, daca meriti sa traiesti, sa iubesti, sa plangi, sa suferi pentru persoana iubita, dar satul de tutele care ne inconjoara si se cred femei fatale care joaca un rol total eronat, total nereusit, ajung sa-si planga de mila, sa se tarasca in fata sa joace un teatru ieftin ca te iubesc, si pe la spate sa te injunghie, avizul amatorilor.
Oricum "Viata" este o piesa de teatru jucata de fiecare in "teatrul" lui.

P.S in curand "CODUL TUTELOR"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu