sâmbătă, 20 martie 2010

Satul de "VOI"

Salutare dragi prieteni
Pfff zilele astea mi-am dat seama ca m-am nascut intr-un secol gresit si ca ar fi trebuit sa traiesc probabil cand erau bataliile Tarilor Romanesti, poate trebuia sa conduc una din regiunile "Romaniei", oricum visele astea n-o sa fie nici-o data realitate, din pacate, desi ar fi foarte frumos sa fi fost un cavaler intr-o armura de lupta sa conduc o armata mare spre victorie si glorie sau sa fiu un cavaler care sa fac parte din Ordinul lui Arthur sa ma asez si eu la masa rotunda, dar astea sunt vise prea frumoase si daca le-ar auzi cineva ar zice ca sunt nebun, sau sunt imatur, de aceea m-am saturat de cocalarii care scuipa seminte si asculta acel gen de muzica daca pot sa-l numesc asa, aceea poloare fonica, ei se manifesta printr-o limba numai de ei cunoscuta, la fel de aceste fiinte care se cred femei fatale si de fapt sunt niste tute, pitipoance pe care cand le vezi iti vine sa vomiti, dar asta e "Asa-i in tenis", chestia care ma dispera cel mai tare cand oamenii prosti se cred destepti si incearca sa-ti dea lecti de viata, lectii asupra profesiei care o ai,, desi ei sunt pe langa rau de tot, sunt penibili sincer, dar na ei sunt "Babuinii Ninja" si cu asta trebuie cica sa ma impac cu idea ca n-am ce sa fac, decat sa-i las sa vorbeasca in gol.
Tot o data sunt satul de oamenii care zic "Asta e ce sa-i fac" pai animal preistoric ce esti poti sa faci multe, daca vrei desigur, nu trebuie sa te complaci in rahatul asta, trebuie sa scoti capul din anonimat nu sa ramai acolo.
M-am saturat de "Voi" astia care va credeti elevati si de fapt sunteti cocalarii sau tute, judecati oamenii, desi voi sunteti mai prosti decat limba rusa.
Pana data viitoare aveti grija de voi prieteni si nu plecati urechea la toate barfele spuse de cate un Babuin Ninja sau vreo Tuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu