marți, 13 aprilie 2010

A trecut timpul peste noi

Salutare prieteni,
Acum cateva zile am avut ceva timp sa stau sa ma gandesc, sa plec in gandurile mele sa pot sa inteleg ce se intampla in tara noastra, ce se intampla cu mine, cu noi si mi-am dat seama ca trece vremea peste noi, imabtranim, ne prostim uni din noi, uni se desteapta, dar aceste cazuri sunt pe cale de disparitie, in fine revenind la oile mele, mi-am dat seama ca anul acesta fac 24 de ani si m-am speriat, si incercam sa-mi aduc aminte de copilaria mea, de ce inseamna sa fi copil (nu ca nu mi-se zice ca nu m-am maturizat si ca ar fi cazul), am zis trece timpul peste mine si eu n-am apucat sa fac mai nimic sa raman dupa mine atunci cand o sa plec dintr-e voi, stiu ca suna aiurea sa scriu asa ceva de acum, dar nu sti nicodata cand se intampla de aceea zic ca nu e devreme niciodata sa vorbesti despre ea, despre doamna neagra, despre Moarte.
Viata zic uni este scurta, uni zic e pre alunga si chinuita, parerea mea este ca viata este precum ti-o faci tu, daca tu vrei sa fie grea si chinuita ti-o faci, daca vrei sa fie frumoasa o faci tu sa fie frumoasa.
Timpul trece, iubirile neimplinite trec si ele, iubirea trece pentru ca numai exista iubire pura, e doar o prosteala intre un baiat si-o fata, sau fata si fata sau baiat si baiat depinde de orientarea sexoala a lor, toate trec o data ce numai esti, lumea te uita daca n-ai facut nimic pentru ei si chiar si atunci este o sansa sa te uite, pentru ca lumea numai pune pret pe ceva artistic facut, ceva eroic, toata ziua se gandesc la problemele lor, necazurile, cum sa faca, cum sa le rezolve, de aceea eu scriu acest post poate lumea n-o sa ma uite dupa ce-o sa fac poentru tara mea, orasul meu, oameni mei, prieteni mei.
Pana data viitoare aveti grija de voi si ganditi-va la ceva constructiv de facut nu distructiv.
P.S. Sa nu ne uitam valorile si oameni importanti, NU MAI PROMOVATI CHICIUL!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu