joi, 15 iulie 2010

Cum se agata o pitipoanca.

Salutare

M-am trezit in acesta dimineata, dupa ce-am fost la o bere,doua,trei... opt...., desigur aseara am fost la bere, trecand peste acesta precizare cu berea, ziceam ca m-am trezit in acesta dimineata desigur cu noul ceas desteptator "Vecini mei care asculta manele pe sistem turbo" =)))))), si m-am gandit asa eu cu toti creieri mei (ce bine suna jur) :))), ca ar fi frumos sa va prezint cateva modalitati de agatat pentru pitipoance , si de ce nu daca va simtiti in stare si sunteti masculti feroce si aveti nevoie de vreuna sclipitoare sa le si puneti in aplicatie:

Exista cateva posibitati pentru a agata o pitipoanca, ele fiind bine elaborate si probate.

1. Metoda pescuit: - aici trebuie folosita o undita de prins balene, sau harpoane, pentru ca dupa cum stim pitipoancele sunt shaormiste, desigur ca momeala folositi celebra Shaorma sau un parfum scump luat din mall, retineti orice pune-ti sa fie luat din MALL.
2. Metoda de basculare: - dupa cum este dat si numele acestei metode, de basculare, aici o sa folositi o bascula la propriu, pentru cele care au bagat shaorma la greu si au baut bere, ceafa de porc la greu si alte bunatati, de exemplu o avem pe marea cantareata si poeteasa nichita ;), la ea se ia o bascula speciala, cu 4 osi ca sa tina.Desigur ca si aici trebuie momeala, si desigur tot din mall, de data asta incercati cu o bluza roz cu sclipici.
3. Metoda messenger: - Aici e mai simplu, faci rost de id-ul ei de yahoo messenger de pe o banca din parc (va rog mult sa va uita-ti pe banci sa vedeti ca o sa gasiti id-uri :))) ), ii dai add, si desigur iti pui o poza de macho, de exemplu cu ochelari de soare pe ochi in timp ce esti pe WC, apoi intri vorba cu ea si ii te adresezi asa "Olla pisi...., Ciao pisi....., Serbuci pisiluca", asa si apoi ii confirmi ca ai id-ul ei de pe o banca din parc :)))) , apoi ii cer numarul de telefon, apoi o inviti la o cafea cu 15 lei in mall, dar fi foarte atent sa zici ca in mall, daca nu adio pisi.

Cam astea ar fi metodele de baza, prin care poti sa agati o pitipoanca, daca cumva nu reusiti, inseamna ca sunteti niste mari dobitoci ori aveti creier si ganditi ca nu aveti ce cauta cu asa animale pe strada, baruri si chiar acasa, pitipoancele sunt bune doar de boscheti :))))).

Pentru mai multe detalii, nu-mi cautati id-ul pe banci.

P.S. In continuare imi caut jumatatea, astept ofertele voastre fetelor ;;).


6 comentarii:

  1. Ce penibil poti sa fi, baiatule! Incerci sa imiti, dar nu-ti prea merge....

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietene/prieteno, daca tu vezi ceva copiat inseamna ca iti trebuiesc ochelari ;;), asa ca pune mana pe o carte si ai grija de oalele tale ;)
    Si macar daca comentezi si ai tupeul asta lasati numele real, nu anonim, ca multi sunt tari in gura la taste ;)
    Asa si inca o chestie draga deutologule, daca nu-ti convine ceva nu citi ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietene, pune tu mana pe o carte. Fa si tu scoala cat am facut eu si e foarte bine. Asa ca...taci si inghite. Am zis ca incerci sa imiti, nu ca ai copiat-vezi Bendeac- asa ca iti mai trebuie tie o pereche de ochelari, in plus si o carte de limba romana,pe care ma ofer sa ti-o fac cadou de ziua ta.
    PS: se zice "deontolog". Nu incerca sa pari ce nu poti sa fi, e mai bine asa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai, prietene, taci din gura, ai grija de oile tale, si cum ziceam, nu iti convine, go shoot yourself, si daca esti atat de elevat, pff iti dai seama prietene, am zis elevat :))), laso asa si de bani care vrei sa=i dai pe cartea romana, du-te si cumparati o carte despre maniere, si inca o data iti zic, daca esti atat de tupeist dati numele adevarat sau numele tau n-are valoare si te semnezi simplu "Anonim"

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place expresia aia nu ai facut scoala cat am facut eu... pentru ca garantat in Romania faci la scoala un adevarat ghiveci de baliverne, la facultate ti se mai zice asa vag cum sta treaba; dar domnu cocalar limba romana si cultura generala ti-o formezi tu, nu ratata aia de scoala. La scoala ti se zice ca protonu, electronu si neutronu sunt particule elementare... sau ca protonu are masa x, daca ai cap intelegi gluma/pateticul din invatamantul romanesc ;)
    PS: Oricine face o facultate, dar cand ii sa iesi din ea iesi un cacat de obicei, pentru ca ramai undeva cu 10 de ani in urma.

    RăspundețiȘtergere