duminică, 4 iulie 2010

Nu meriti nimic..............

Salutare prieteni

M-am trezit in acesta dimineata, desigur trezit de volumul boxelor unor ciumpalaci, in care urla si falsa si demola limba romana un manelist (asa ma trezesc eu cand trebuie sa plec deschid geamu, si am economisit bani, nu mai imi iau ceas cu alarma :)))), in fine sa revenim la oile mele, si m-am postat la computer dupa un dus placut si rece, am deschis pagina de internet a postului, antena 3 si am vizionat din nou, oameni care au probleme dupa inundatii, sau care se tem de un alt val de inundati, si spun, da meritati si de ce, pai bai patriotilor, bai sunteti o tara de basescieni, de deutologi, de comentatori sportivi(si aici nu ma refer la cei de pe sport.ro sau gsptv), voi astia care ati condamnat la cresteri de taxe, impozite, tva, cresterea de preturi si taieri din salari, voi veniti acum si va plangeti ca, vai duamne ce rau e vai duamne ce nenorocit e Boc si Basescu (observati ca am scris "duamne" pitiponceste asa), voi la-ti votat, popor ciumpalac, popor cretin, va-ti semnat singuri condamnarea la tranie, si cand zic ca voi, zic pentru ca eu in tara asta sunt un chirias si probabil ca peste cativa ani, o sa va parasesc sa va las dragi tovarasi si iubitori de basescu si compania, dar nu inainte sa va mustrez putin si sa va pun sa ganditi(ceea ce cred ca majoritatea na-ti mai facut-o de ceva vreme), De ce Udrea are cel mai mare buget din toate ministerele si na facut nimic?
De ce am luat imprumut de la FMI si au disparut bani?
De ce nu va impuscati idiotilor?
De ce dracu suntem in UE?

Cu asta inchei acest post, pe care regret ca l-am scris, dar voi ciumpalacilor ma-ti obligat sa-l postez

Hai o la revedere!!!
P.S. Inca nu mi-am gasit jumatatea, astept oferte!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu