miercuri, 30 iunie 2010

Avem cota noua de tva

Salutare prieteni

Desi asi avea destule sa va povestesc, despre pitipoance, cocalarii, idioti, tute, si ce-am mai patit in ultima vreme, dar m-am gandit sa va vorbesc despre ceva mai serios si ceva pe care ne intristeaza pe toti, este vorba de TVA-ul care o sa urce de la 19% la 24% si o sa fie mai rau in Romania mea, mai ales ca am inteles ca si impozitele, taxele o creasca, si din data de astazi si alimentele s-au scumpit, sa le multumim frumos lui Baselu si lu Boc Poc ca ne-au rezervat un prezent si un viitor colorat si ca o sa putem sa traim bine, si fara nici-o problema, cinismul meu ma cam supara, chiar si pe mine pentru ca stiu ca sunt un dobitoc cand stau si scriu aceste randuri, da chiar azi am auzit ca sunt un nasol care fac si zic numai nasoale si ca nu merit nimic :)))), eu le raspund sincer, sanjeeeeeeeeeeeee :)))), observati ce simplu treci de la starea de tristetze (am scris tz sa fiu cul), ingrijorare pentru ziua de maine, la o stare de bucurie,foarte simplu sa razi pe stomacul gol, esti mai usor, de fapt acum imi dau seama ce vrea sa faca guvernul, ca oricum suntem o natie de obezi (generatia McDonald's si KFC), au zis sa ne puna la cura de slabire sa fim mai supli, mai in forma, si acum ma gandesc ca poate si echipa nationala a Romaniei de fotbal desigur, o sa se califice, ca o sa lase de baut, fumat, mancat, la fel femeile o sa fie troate foto-modele si barbati culturisti(mai sti).
to nu ma pot abtine si sa nu zic, ca azi am avut parte de distractie la maxim (zici ca sunt cocalar jur) si mi-am dat seama ca e usor ca unu sa arunce o piatra in balta si alti 10 sa o scoata, avizul amatorilor.
Cam atat am avut de zis si rog oameni buni haideti sa luam atitudine in fata dictatrului(probabil ca maine o sa ma aresteze pentru instigare la violenta :))))),
Si pentru pitipoance si cocalarii, pune-ti mana cititi o carte si desigur nu cartile de joc.


Cu respect si stima al vostru nasol care zice si face numai nasoale Coman Radu aka Scrici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu