vineri, 11 iunie 2010

Astazi este ziua mea

Da prieteni
Astazi este ziua mea, am implinit frumoasa varsta de 24 de ani, daaaaaaaaaa, acum tara noastra o sa-mi ofere mult mai multe oportunitati de lucru, daaaaaaaaaaaa sau nu :)))
Gata mi-am dat una peste cap sa ma trezesc ca eu locuiesc in Romania nu in USA, oricum azi e ziua mea si-o sarbatoresc cu cei mai dragi oameni pe care ii am langa mine, trupa mea, le multumesc tuturora care mi-au trimis mesaje cu urari, si le multumesc si celor care inca n-au facut-o pentru ca stiu ca n-au credit... glumesc.
Sunt fericit, am ajuns la un nivel foarte ridicat cu trupa mea, mai ales dupa atatia ani in care majoritatea oamenilor "medievali" cum scria cineva din ziarul Tribuna, ne-au bagat betze in roate (am scris cu tz ca e cool), am tras mult, am investit multi bani, timp, sentimente si aici vorbesc de toti din trupa, nu numai de mine.
Este ziua mea, toata lumea imi ureaza sanatate, toata lumea imi ureaza ca tot ce visez sa mi-se indeplineasca, oare mai e ceva ce sa-mi doresc?, cred ca da, multa sanatate mie si tuturora care merita.
Acum vreau sa transmit un mesaj daca tot e ziua mea sa ma simt si eu important cum sunt si "mondenii" nostri de cauciuc, ca daca ei pot, eu de ce n-asi putea......:)))
Mesajul suna cam asa:
"Cu ocazia zilei mele de nastere, doresc sa va urez multa santate si voua(ca o sa aveti nevoie cu asa guvern), puteree de munca (daca mai avem ce munci in tara asta) si multumesc mult ca ma sustineti in tot ce fac.
Cu stima si respect
Coman Radu

Un comentariu: