vineri, 25 iunie 2010

Scrisoare catre ciumpalaci

Salutare prieteni

M-am hotarat sa scriu o scrisoare catre toti ciumpalaci care se cred importanti si cred ca ei au inventat coada la pruna si de fapt sunt niste ratati.

Dragi ciumpalaci

Va scriu cu o durere in dos, si rupere de voi aceste randuri semnificative, nu va injur pentru ca aia ar insemna sa ma cobor la nivelul vostru intelectual si nu cred ca este nevoie (in caz ca nu intelegeti vreun cuvant de aici solicitati DEX-ul), in primul rand dragi mei ciumpalaci, nu uitati ca ce sunteti voi acum in orasul asta eu v-am creat, ca sunteti cunoscuti asta o datorati trupei mele (bine ca sunteti alcoolisti si boschetari asta vine din sangele voastru nu tine de mine), cine va da dreptul sa calcati in picioare tot ce e frumos?, cred ca nimeni, voi sunteti anarhisti, metalisti, roackeri sau cum dracu se mai numesc, ciumpalacilor a fi roacker nu insemana a te imbata, a umbla nespalat.... wow cred ca v-am uimit cand v-am zis asta :)))).
Nu va suparati dragi mei ciumpalaci nu v-am jignit, doar v-am adus aminte ca suntem oameni in secolul XXI nu din epoa de piatra :)))) si ca ar fi frumos sa cititi o carte decat sa umblati prin crasme infecte si sa va dati rotuzi ca cine sunteti voi.... din punctul meu de vedere sunteti niste nimicuri cu gura mare :)))).
Cu asta inchei aceste cuvinte de lauda la persoanele voastre si va spun atat nu calcati in picioare tot ce e frumos ca o sa va loviti la bot asta va asigur eu.
Hai gata inchei scrisoarea ca m-am distrat destul
Ultimele cuvinte sunt Amin si Domane Ajuta!!!!

Bun cam asta a fost scrisoarea catre ciumpalaci frustrati si sper sa le vina mintea la cap, ca daca nu le-o aduc eu.
Iar voi dragi prieteni aveti grija de voi si desigur o sa reamintesc ca imi caut jumatatea in continuare astept propuneri aici sau pe id-ul meu de messenger
O zi faina sa aveti al vostru Radu Coman


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu