joi, 24 iunie 2010

Fara chef

Salutare prieteni
Astazi m-am trezit fara chef, nu mi-am propus sa fac ceva in aceasta zi, care spre uimirea mea n-a inceput cu ploaie, ci cu putin soare.
Ultimul meu post in care ma refeream la ce inseamna o relatie, si ce inseamna sentimentul de iubire am uitat sa complectez cu ceva, imi cer scuze daca am jignit pe cineva..... chiar credeti? :)))).
In fine revin la oile mele, ziceam ca n-am nici un chef astazi, astazi nu vreau sa iubesc pe nimeni, nu vreau sa tin la nimeni, probabil ca astazi nu-mi pasa nici de Romania Mea si probabil ca multa lume o sa zica "Iii pasa", nu chiar nu-mi pasa de nimic astazi, e ziua de nepasare, sarbatoare neagra pentru uni, dar pentru mine este un moment de respiro, de dezlipire de lumea cotidiana, de cei la care tin foarte mult si lor nu le pasa, de iubit o persoana si ea neiubindu-ma, de prieteni mei care cica ma accepta cum sunt si de fapt e de fatada numa, azi chiar nu-mi pasa, de guvern, de presedinte, de televizor, parca ascult muzica si plec in lumea mea, acolo unde sunt erou, sunt Dumnezeu si Diavolul, sunt bun sau rau, este lumea mea unde pot fi cavaler cat vreau,uneori zic ca imi pasa prea mult de lumea asta cretina si rea, dar uite azi e ziua in care nu-mi pasa de ea, de voi, de lumea asta, sunt doar eu si atat.
Acest post pare a fi scris de cineva emo sau poate de cineva care sufera din iubire, va zic, eu sufar, dar sufar de indiferenta azi.
Am o poezie pentru voi e scrisa de un poet preferat desigur de mine:

Ecou de serenadă

Pansele negre, catifelate
Pe marmora albă s-au veştejit,
Şi-n tainice note s-au irosit
Parfume triste, îndoliate.

Eu singur, cu umbra, iar am venit,
O, statui triste şi dărâmate, -
Pansele negre, catifelate,
Vise, ah, vise, aici, au murit.

În haine negre, întunecate,
Eu plâng în parcul de mult părăsit...
Şi-a mea serenadă s-a rătăcit
În note grele, şi blestemate...

Pana data viitoare aveti grija de voi si cum ziceam in posturile anteriore o reamintesc de fiecare data cand postez ca imi caut jumatatea, oricare ar fi aceea!!!!!



2 comentarii: