miercuri, 23 iunie 2010

Imi place femeile "destepte"!!!!!

Salutare prieteni

De cateva zile am observat ca exista femei "destepte" cu idei si idealuri in viata gen Nicolae Guta si alte biciclete, femei care se respecta cica, femei care doresc si iubesc sa fie calcate in picioare de cate un babuin in calduri, ce nu inteleg in afirmatile lor care suna cam asa:
"N-am voie sa ies din casa fara el"
"Imi da verde daca cumva ma claxoneaza o masina"
"Are grija de mine, da da, are grija mare de mine prin chestia ca nu ma lasa sa ies cu prietenele mele"
"Nu-l iubesc, dar imi place sa aiba grija de mine"
=))) si pot continua pana la anu cu aceste afirmati senzationale venite de aceste fiinte care vor sa fie egale cu barbati si da ele trebuiesc ocrotite de noi barbati, dar nu prin instituirea inchizitiei, arestului la domiciliu si cereri in 3 exemplare, aprobari pentru mers la magazin dupa paine.
Aceste fete nu inteleg nimic, asta am observat, cum sa stai cu un babuin care are un caracter jegos, este violent verbal si sa te intrebi asa in mintea ta care iq-ul de 30 maxim citez "Oare o sa ma bata?", oare o sa te bata?
Intrebare la cred ca si copii de gradinita o sa stie sa raspunda.
Deci draci fetite virgine, femei dezvirginate nu mai ganditi asa ca in evul mediu, sunteti libere sa faceti ce vreti, nu trebuie sa depindeti si sa luati ordine de la un babuin in calduri.
Asta am vrut sa va marturisesc pentru ca nu mai pot cu asa specimene.
Acum facand abstractie de cele relatate mai sus, in continuare eu imi caut jumatate, din pacate n-am avut nici-o oferta de aceea de acum pana o sa-mi gasesc jumatatea mea o sa precizez in fiecare post.
Pana data viitoare simtiti-va liberi




2 comentarii:

  1. din pacate chiar ai dreptate...ar fi frumos sa gandeasca mai multi barbati ca si tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma consider un om perfect, am si eu partile mele rele, dar cand vine vorba de libertatea intr-o relatie, respectul reciproc cam stiu despre ce zic.

    RăspundețiȘtergere