duminică, 30 mai 2010

Imi caut jumatatea

Salutare
Daca tot ma intreaba lumea de ce nu am gajica, m-am gandit sa fac o preselectie de tute pardon fete de treaba, poate dau de vreo gajica faina cu tatze mari :)))) si binevoitoare cu boschetari =)))) Glumesc.....
Chestia ce ma streseaza pe mine si ma cam pune pe ganduri, fata de mentalitatea oamenilor, care cred ca o sa-si gaseasca jumatatea lor si ca o sa fie fericiti pana la adanci batraneti, si mai ales virginele care sustin sus si raspicat ca n-au vazut putza de barbat pana acum (ati observat scriu cu tz sa fiu cool), ele cred in aceea dragoste vesnica, pura si din suflet (bine acum cred ca telenovelistele ma injura), cine crede in vise, crede in dragostea asta suprema, irefutabila e cretin(a) ori idiot(a), nu exista asa ceva, acele suflete perfecte, suflete pereche (yeak iara ma gandesc la melodii de la vama... pff), eu va rog cascati ochii bine, faceti urechile palnie la ce este in jur si ce se vorbeste.
Acum ca am titlul acesta extramegaochelari ca imi caut jumatatea, pff o caut, este adevarat, dar diferenta este ca eu stiu sigur ca no s-o gasesc, macar de distractie o caut, repet de distractie
Si acum mari deutologi si comentatori sportivi spun ca sunt misogin, sau poate idiot si ca de ce postez asa ceva pe blog-ul meu, raspunsul meu este asta NU-MI PASA!!!.
Oircum astept cv-urile de la gajicile interesate si care vor sa fie jumatatea mea(bam bam) aici pe blog ;;), poate ma lipesc si eu, sau nu
Pana data viitoare ma duc prin lume sa-mi caut jumatatea de paine... voi cautati aici ca poate da-ti peste ea :)))))
Plec pa la revedere TERRA!!!!
P.S (Acesta este un mesaj pentru fete) Va iubesc pe toate mai putin pe una ;)



2 comentarii:

  1. Sa sti ca iti dau dreptate mare la ce ai scris mai sus. Ai puncte de vedere realiste (like me). Keep going! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa aud asta Marie, ma bucur ca mai sunt oameni care gandesc ca mine si multumesc de aprecieri, mai realist decat visator ;)

    RăspundețiȘtergere