duminică, 16 mai 2010

Programul cocalarului

Salutare
Am tot stat si m-am gandit, am analizat aceasta specie primitiva numita "cocalar", am incercat sa inteleg ce fel de inteligenta au, si-am ajuns la o concluzie grava, n-au asa ceva, de aceea am incercat sa compun si sa ma transpun in pielea lor si sa incerc sa va prezint programul cocalarului pentru o zi, sper ca mi-a iesit:
Ora 12:00 PM: Trezirea din pat
Ora 14:00 PM: Intrarea in baie(un loc sacru pentru cocalar)
Ora 14:30 PM: Terminarea neclairi parului cu gel si terminarea frezei data peste cap
Ora 15:30 PM: Parasirea locului sacru(a baii)
Ora 15:35 PM: Masa de dimineata si amiaza (ea continand, ceafa de porc si bere)
Ora 16:30 PM: Meciul de fotbal de liga 1 unde cocalarul bea bere, mananca seminte
Ora 18:30 PM: Intrarea pe messenger pentru ritualul de imperechiere intre cocalar si rasa de pitipoanca
Ora 18:35 PM: Imperechierea este deja realizata, cele doua speci au fuzionat, urmeaza iesirea la clubbing
Ora 19:00 PM: Ritualul de imbracare a cocalarului, aici avem de mentiont ca trebuie sa aibe chesti stralucitoare pe el, cum ar fi lanturi groase de 5 cm minim, pantofi cu cioc lacuiti, pantaloni mulati pe el daca se poate roz, si desigur telefonul de 2000 de lei cu poza cu o fata dezbracata, desigur telefonul luat in rate pe 5 ani :)
Ora 22:00 PM: Plecarea spre locul de intalnire al celor doua speci, deplasarea se face cu BMW-ul mamei, imprumutat de cocalar desigur
Ora 22:30 PM: Intalnirea se produce, intarzierea este datorata chetei pentru benzina, revenind la intalnire, cei doi se mozolesc in plina strada, desi nu se cunoasteau doar de pe messenger.
Ora 23:00 PM: Sosirea cocalarului insotit de pitipoanca la clubbing-ul pe care il frecventeaza zi de zi sau mai bine zis noapte de noapte (aici la clubbing banuiesc ca stiti ce se intampla, bautura etc.)
Ora 04:00 AM: Cocalarul si pitipoanca ajung acasa, la ea sau la el(desigur sa doarma ca la cat alcool au in sange mai mult nu se poate)
Bun sper ca am reusit sa-l fac cat mai ok programul cocalarului si sper sa va distrati cand il cititi si desigur sa va regasiti in el daca este nevoie.
Stop cocalarismului si pitiponcismului, pune-ti mana pe-o care si cititi-o mai bine decat sa ajungeti asa.
Pana data viitoare grija mare de voi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu