duminică, 2 mai 2010

Raiul meu este aici pe pamant

Salutare prieteni

Acest post este cred ca primul post serios, si sper sa il acceptati asa cum trebuie.
Titlul acestui post mi-a venit in aceasta seara ascultand o melodie de la Hans Zimmer-Nobody asked to be a hero, o melodie foarte frumoasa, soundtrack din filmul Black Hawk down.
Poate va intrebati de ce spun ca raiul meu este aici pe pamant, simplu aici sunt oameni la care tin, aici este persoana pe care o iubesc, aici sunt munti mei iubiti, aici este tara mea cu bune si rele, aici este tot ce-am realizat alaturi si cu ajutorul unor oameni de calitate, niste omanei superbi de care cred ca mi-ar fi greu sa ma despart vreodata de ei, acesta este raiul meu cu bune si rele, cu necazuri si impliniri, cu prieteni adevarati si dusmani, barfe si cuvinte de lauda, este raiul perfect de unde nu vreau sa plec niciodata, dar vremea trece anul acesta pun al 24-lea trandafir in buchetul vieti, a trecut timpul din pacate, si uite ca nu exista nemuritorii, doar oameni care au trait destul si poate ca raiul meu de pe pamant pentru ei este un iad infernal.
Lumea este rea, dar eu am puterea si "ochii" sa o vad in alta forma, o lume frumoasa, cu munti,dealuri, campii , lacuri, rauri frumoase.
A fost 1 mai o sarbatoare sa zic comunista, Ziua Munci, desigur ca am petrecuto tot cu cei mai buni prieteni ai mei cavalerii si domnitele, care ma fac in fiecare zi mai fericit cand ii vad crescand cei care de "boboci" au venit in trupa, iar cei in plina putere, avansand si devenind mai intelepti pe zi ce trece.
Asta e raiul meu si pentru ca 3 vise am avut pentru oameni mei, 2 sau implinit si al 3-lea vis este pe cale sa se implineasca.
Multumesc mult ca sunteti alaturi de mine, multumesc ca existati, multumesc ca existi
Pana data viitoare aveti grija de voi
P.S. Nu uitati sa votati in sondajul meu de pe blog!!!!!
Da ascultam o melodie preferata de mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu