sâmbătă, 7 august 2010

De ce Parazitii si nu guta

Salutare prieteni,

Astazi m-am trezit si m-am impiedicat de o chestie aiurea, am fost intrebat de ce ascult Paraziti si nu pe Guta :))), iar eu m-am gandit ca ar fi frumos sa raspund la toata lumea care aceasta dilema printr-un post pe blog-ul meu.
Motivele pentru care nu ascult Guta sunt acelea care le poate avea orice om cu mai multa scoala, cu un creier mai dezvoltat si cu percepti normale, nu ai cum sa asculti Guta, mai ales cand nu prea stapaneste limba romana corect, ritmul este de dat din fund si din alte chesti pe care le detine persoana care danseaza pe muzica(asta daca o pot numi muzica).
Si acum sa va explic de ce Paraziti, pai in primul rand, ei le au cu limba romana, si versurile sunt foarte bine gandite, spun ce gandes fara sa le pese, bine ca nimeni nu se simte asta e partea a doua, linia melodica e shoada, facuta sa para melodia ca e facuta rapid, la misto.
Acum o sa primesc comentari de genu "hai frate, ma lasi cu paraziti ai tai, pune mana pe o carte" diferenta dintre mine si acesti Anonimi care lasa comentari de genu asta este ca eu daca pun mana pe o carte o si deschid sa o citesc ;).
Sper ca ati inteles de ce nu ascult Guta si ascult Paraziti, Rock, muzica clasica o ascult pentru ca eu o inteleg la fel ca si cei care asculta asa ceva, manelisti nu asculta pentru ca nu prea inteleg :)))))))))).

Va las dragii mei prieteni, aveti grija de voi si nu uitati SPUNETI NU MANELELOR!!!!!

P.S. In continuare imi caut pereche, astept ofertele aici la mine blog in lumea mea!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. perfect de acord cu ce ai scris mai sus. Apropo, tare albumul ast' nou!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Andrei
    Da este un album care chiar da peste bot celor care ziceau prosti despre ei si desigur da peste botul pitipoancelor si cocalarilor

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. nu te cred ca si citesti cartile pe care pui mana, ai greseli gramaticale in post.
    2. astepti perechi?!?! ce esti tu, un fel de Ciprian-Nu-stiu?!?! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Prieteni , nu sunt vreun Ciprian, daca vrei pot sa fiu un Cristian, dar stai linistit ca sunt mai inteligent ca tine cu vreo 5 minute :)))) si lasa-l pe Ciprian, acel baiat este mai special pentru mine, decat o sa fi tu vreodata ;;)
    Asa ca prietene dute ca vad ca nu prea intelegi ironiile astea, sunt prea avansate pentru tine :D.
    Peace out (astept sa zici ceva si despre salut)

    RăspundețiȘtergere