miercuri, 15 septembrie 2010

M-am intors.......


Salutare prieteni,

M-am intors la voi, si cand zic asta, ma refer la postari, a trecut ceva timp de cand n-am mai poastat nimic pe blog, din pacate in acest timp au fost si momente foarte frumaose pentru ca am fost plecat cu trupa mea de cavalerii, prin tara la multe festivale, dar si un moment foarte nasol in viata mea, moartea bunicului meu, si asta se intampla cu o noapte inainte de inceperea festivalului medieval de la Sibiu, a fost o situatie destul de aiurea, pentru ca a trebuit sa ma impart intre festival si inmormantare, noroc cu mama mea care s-a ocupat de tot si pe mine m-a trimis cu trupa sa ne facem treaba la festival, pana la urma cred ca si bunicul meu ar fi facut la fel m-ar fi trimis sa-mi fac treaba cat mai bine, oricum am avut comentatori sportivi care au avut ceva de comentat dupa festival, ca daca nu ar muri in chinuri daca s-ar abtine,dar na, n-ai cu cine.
Partea buna este ca mi-am revenit, sunt aproape 100% in forma in care ma stiati si stati linistiti ca tot cinic sunt, ironic pentru ca mai trebuie sa fie cineva si asa, decat oameni care l-au votat pe Basescu sia cum se plang, eu nu ma plang si nici n-o s-o fac vreodata, deci eu sunt unul caruia Traiane; nu ia traso :))))))).
In rest nu mai prea am ce sa zic, romania mea se duce de rapa si marinarul rade, boc zambeste, berceanu bufneste in ras si nutzy face campanie prin orasele mici.

Salutare prieteni, sper sa fim ne auzim cum bine.
P.S. Weekend-ul asta sunt la Rasnov cu trupa mergem sa ne facem treaba!!!!!

Am si-o mica surpriza pentru voi, o poza cu noi si desigur o melodie ( caterinca
desigur) :)))).

Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere