luni, 11 octombrie 2010

Draga, cretinule :))

Salutare prieteni,

A trecut ceva timp de cand n-am mai postat pe blog, ideea este ca am fost foarte ocupat cu evenimentele unde am participat cu trupa mea, dar totusi m-am gandit sa va povestesc cateva intamplari de la ultimul eveniment, acesta fiind nunta medievala de la Ganesti judetul Mures.

Acum trebuie sa incep cu celebra introducere A fost o data....., dar nu vreau sa plictisesc.
La acesta mirifica nunta desigur ca ne-am asteptat sa fie plin de giboni in calduri si iepe inflacara-te, dar nu ne-am asteptat sa vedem un personaj zic eu destul cunoscut si mediatizat, clovnul de Serghei Mizil, acesta specie de animal de balta s-a dat in stamba, etalandu-si rasul de maimuta urlatoare, bun destul cu epitele pentru acest distins domn, oricum dragi prieteni la televizor pozeaza intr-un om cult, om care sustine tineretul, dar din pacate Giboniada la putere la nunta, a doua poveste ar fi acest domn Fathi mirele care in seara petreceri de burlacie, cu creierul imbibat in alccol ia oferit cel mai frumos cadou viitoarei soti, doi pumni in trompeta si motivul a fost divin, superb, pentru ca a indraznit sa-l intrebe cu cine doarme (mirele desigur si-a invitat amantele la nunta superb)
Acesti giboni si=au angajat actori pentru aceasta nunta la numar de 50 de oameni, acestia au prestat foarte bine, dar din pacate publicul a lasat de dorit, Marea Giboniada a fost si nu o nunta medievala cum am dorit noi sa fie, alcoolul a curs ca apa pe Dunare, prostia a fost la ea acasa.
Cam astea ar fi povestile cele mai interesante, daca mai sunt cred c anu le mai tin minte, deoarece inca sunt obosit.

Am o dedicatie pentru acest om de "cultura" Serghei Mizil sa fie de la mine pentru el.



Si desigur am si-o dedicatie pentru nuntasi de la GIBONIADA DE AUR.



Enjoy si aveti grija de voi si feriti-va de GIBONI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu