marți, 23 noiembrie 2010

Ceva special pentru omul care a creat generatia in blugi.........

Salutare

A trecut ceva vreme, de cand n-am mai postat si ceva vreme de cand Adrian Paunescu a plecat de langa noi, lasand in urma lui o lume rea, o tara fara radacini, o natie paralizata psihic, care nu mai face diferenta dintr-e, bine si rau, a lasat clasa politica sa se scalde in acelasi noroi, sa se certe intre ei, a lasat oameni care au crescut cu "Cenaclul Flacara", tineri folk-isti, am ramas singuri in jungla aceasta unde rege este un om de nimic, acest Traian, care face de rusine numele acesta, pacat ca noi ca oameni, ne-am dat seama prea tarziu si voi ati votat democratul Traian Basescu, ca nu cumva sa vina la putere comunisti, se pare ca singurul comunist care din pacate ne conduce a ajuns la putere.
In fine ma intorc la subiectul acestui post, pentru sincer mi-e sila sa zic ca suntem frati de neam cu uni din voi si cu asta inchei subiectul acesta, cum ziceam am ceva special pentru voi si mai ales pentru Adrian Paunescu, un prieten bun de-al meu a facut un montaj in memorial lui si m-am gandit sa-l urc pe blog-ul meu, astept pareri de la voi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu