marți, 30 noiembrie 2010

Un Craciun sarac, pentru romani mei suparati......

Salutare

Din pacate, am un titlu destul de cinic si de suparator totodata pentru uni care nu sunt de acord cu mine, dar putin imi pasa de parerea lor, din pacate asa este, anul acesta o sa avem parte de un Craciun sarac, in evenimente, aranjamente cu specific de craciun, ba m-ai mult o sa fie probleme cu bani din cate se vede si nu cred ca cineva poate sa fie bucuros, fericit ca e Craciunul cand sti ca n-ai ce s apui poate pe masa de sarbatori sau cand auzi ce vor sa faca guvernanti nostri de guma, parca iti pierzi orice speranta, orice zambet de pe fata dispare, orice chef de distractie care ar fi frumos sa ai de aceste sarbatori, dar pentru asta basisti au votat in campania mea ca nu se baga sa fie contra lor din pacate n-au fost foarte multe voturi de aceea am hotarat sa prelugesc votarea de pe blog-ul meu, pentru ca sunt sigur c amulta lume o sa-si schimbe parerea fata de acest cretin.
Sa trecem la pinguinul de Boc, care maine pe 1 Decembrie vine la Sibiu sa inaugureze centura orasului, ce ma bucur poate il asteapta sibieni cu oua, desi nu cred ca si aleea costa si un nimic ca el nu merita asa ceva, oricum nu le pasa de parerea noastra, degeaba suntem liberi sa ne exprimam.
Duminica am fost in Targul de Craciun, care este amenajat in Piata Mare din centrul orasului meu Sibiu si am ramas profund dezamagit de ce-am gasit aici, fata de ani precedenti, acest targ arata ca un talcioc unde vin chinezi sa ne vinda marfa de proasta calitate, de aceea am hotarat sa va atasez doua montaje primul o sa fie un slide din 2007 facut de mine, sunt doar poze, iar al doilea o sa fie o filmare cu ce este in piata mare la noi, sper sa faceti o mica diferenta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu