vineri, 24 decembrie 2010

Dorinte de Craciun si Anul Nou :)

Salutare

Azi m-am trezit si m-am tot gandit la "oameni" care ne conduc tara, si desigur la cocalari si pitipoance si la ce si-ar dori ei de Craciun si Revelion si am incercat cu talentul meu actoricesc :))))) sa ma pun in pielea lor :)))) si mi-au iesit urmatoarele dorinte :))):
Basescu: "De Craciun domnule, eu imi doresc o naveta de vin si un bax de apa minerala si sti de ce? Ca sa nu-mi cada rau vinul :))) Ce-mi plac glumele mele :)))"
" De Revelion imi doresc inca un mandat de presedinte si sti de ce ? :))) Ca sa pot sa mai rostesc in piata universitati "Sa traiti bineeeee" :)))"
Boc : " Domnul Basescu a zis sa-mi doresc de Craciun un ruj cu miros de vin si desigur ca dorintele lui sa se implineasca"
" De Revelion imi doresc sa mut Clujul in Bucuresti sau invers si asta ca sa arat ca nu conteaza cat de inalt esti conteaza cat de mult pupi unde trebuie (si inaltimea este un avantaj pentru mine)"
Nuti Udrea: "Eu de Craciun imi doresc 10 posete Vitone(nu fac publicitate), cateva perechi de pantofi si desigur sa m-ai se arunce cate un jurnalist de la balcon in parlament sa scapam de toate motiunile de cenzura "
" De Revelion imi doresc sa ajung prim-ministra"
Marean Vanghelie: "Draga mosule, anul acesta am fost un copil cuminte, mi-am citit armanahele toate si n-am mai facut dezacoarde multe si chiar am si invatat sa conjug vergul a fi, pentru asta eu iti cer inca un mandat la sectorul 5 desigur pe persoana fizica."
" De Revelion eu imi doresc ca sa ne iese bine Evanghelionul si desigur sa sa-i spun lui Basescu ca e un maimutoi oparit..oparit"
Fernando de la Caransebes: "Eu de Cra-ciunnnn imi doresccccc se stie o masina decoperstinata, descoplerlata si sex nebun ora turba la viteza cu naomniiii"
" De Revelionnnn eu doreste sa nu mai zice lumea ca sunt gay FERNANDOOOO NU E GAY E IDOL LA FEMEIIII se stie "
Jiji Becali: " De craciun bam bam pai ba de craciunnnn bam bam sunt eu Mos Craciun ma :))) ce sa-mi doresc eu ma ca Banel sa nu m-ai faca curvasarea il rezolv eu ;)))), De craciun vreau titlul cu steaua :))))"
" De revelion, pai baaaaaaaa de revelion vreau sa-i transimit condoleante lu comunistu de copos asa de aroganta hehehehehe :))) Votati George Becali"
Blonda lu bote: " Draga mosule eu imi doresc desigur, daca "scula ta" e mai dotata decat a lui cristea si ai vrea eu imi doresc o papusica Barbie :)))"
"De revelion ce sa-mi doresc un An Nou Fericit langa Cristea ca are moloz acum si lu bote ii doresc "Mars in iad""
O pitipoanca oarecare: "Draga moshulica eu imi doresc niste bikini roz sa ma place iubirika al meu si sa muah muah xoxoxoxoxox si niste ruj rozulik ca nu m-ai am"
" De revelion eu imi doresk sa ascultic numai muzica buna si culta sa zika lumea ca eu sunt proasta, vreau gutzica sa cante la maxim pentru mine sa pot sa dezbrak pt iubirikutza mea xoxoxoxoxox muah muah"
Un cocalar oarecare: " Sa moara familia ta bosorogule eu daca numi aduci niste seminte de calitate anul acesta si ultimul album a lui salam te sparg sa moara mama si vreau un telefon de ala jmecher"
"De revelion vreau sa transmit dumanilor mei ca n-au ei fete de femeile mele, ca ele sunt de milioane si daca dusmani mei ma invideaza eu baieti de elita aici asa ca jet"

Cam asa sta treaba oameni mei, sper ca nu v-am stricat Craciunul si Anul Nou, dar am o imaginatie bogata si trebuie sa o impart cu voi.

Craciun Fericit si An nou Fericit si multa sanatate pe persoana fizica desigur :)))))))))))


3 comentarii:

  1. Sa speram ca atat dorintele oamenilor de rand, cat si ale politicienilor se vor indeplini in noul an ce va urma.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce chiestie taree:)))
    rad cu lacrimi!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca va plac posturile mele :)))

    RăspundețiȘtergere