marți, 28 decembrie 2010

Mai sunt 3 zile din acest an, HAI PA!!!!

Salutare

Deja am devenit majoritatea depresivi, din cauza ca se sfarste inca un an, un an 2010 plin cu incidente, cretinisme, pitiponcisme si cocalarisme.
Un lucru nu inteleg din toata acesta disperare, ca se termina acest an, mai nimic, probabil ca sunt eu labil psihic de nu-mi dau seama ca se termina anul sau ca inaintez in varsta sau poate ca anul care vine o sa fie mai greu decat acesta (moama ce comparatie), eu un singur lucru stiu, ca specia de pitipoance si specia cocalarului o sa se inmulteasca pentru ca ei n-au auzit de protectie si prefera ciorapul flausat.
Acum sa trecem la lucrui mai serioase, ca depilda revenirea mea la starea nepasare fata de majoritatea lumi care ma inconjoara, nepasarea de voi pitipoancelor, nepasarea de voi dragi mei cocalari, va detest, va urasc si va doresc sa ardeti in iad, dar nu inainte sa-mi cumpar popcorn si cola.
Am revenit la starea mea naturala si sper ca acum virginele de 13 ani semi-virgine sa nu lesine sau sa fuga la mall, nu nu nu..... nu e etic si moral, mai bine cititi si voi armanahe precum Vanghelie.
Asa acum ca le-am rezolvat meta-fizic pe aceste fenomenale si viitoare pitipoance desigur semi-virginele de 13 ani sa trecem la Revelion, la noi la Sibiu o sa ne incante in seara de Revelionului trupele de rock "Non Profit, Jukebox, Riff si desigur Cargo" superb, chiar divin si de aceea eu cum nu sunt vreun sfant si nici nu ma consider prefer sa nu merg si sa plec din orasul minunat, dar sper sa mearga "roackeri" nostri de plastic.

Hai ca mi-am varsat destul pe aici nepasarea si-am ras destul de semi-virginele de 13 ani care probabil ca o sa ma injure, la fel si pitipoancele noastre.

Hai An Nou Fericit si no bine pa ;)





Melodii de mai sus, sunt dedicatie de la mine ca sa fie asa cocalareste Hai pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu