duminică, 8 noiembrie 2009

O duminica si cam atat

M-am trezit in aceasta duminica cu un gust amar si fara chef sa vad ce este la televizor, nu ma interesat nimic azi mai ales ca ieri am avut o zi obositoare in care nu numai eu mi-am pus sperantele ca o sa reusim ce ne-am propus noi cavalerii si domnitele Cetati Rosi sa strangem bani de care are nevoie Coco atat mult nevoie de aceea poate m-am trezit cu un gust amar in dimineata asta si am stat si-am gandit si m-am pus in pielea romanului sa inteleg de ce este atata nepasare,neincredere,atat egoism in roman, simplu romanul si-a pierdut increderea in persaona lui,in tara lui in care ar fi vrut sa traiasaca bine si fara mari probleme, dar tot o data observ ca cei plini de bani care n-au simtit asazisa criza artificiala, si-au pierdut increderea, patriotismul pentru acest popor, pentru tara, si nu vreau sa bat spre comunism, nu vreau sa zic ca pe vreama Raposatului era mai bine doamne fereste de asa ceva.
Oricum ziua aceata are partea buna a lucrurilor, ma intalnesc cu trupa mea de cavalerii,domnite,bufoni=prieteni mei de nadejde, oameni care pot oricand sa reprezinte Romania oriunde in lume prin ce fac.
Noi o sa mergem la bunul nostru prieten Max sa facem clatite si sa ne simtim bine ca e duminica si cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu