luni, 9 noiembrie 2009

Sa distrugem tot ce e frumos in tara asta

Salutare
Hmmmmmmm incep acest post printr-o remarca foarte tare citez "nu sunteti bun de nimic", cam asa suna o remarca a unui anonim care isi dadea cu parerea despre ce fac eu si desigur semna prin numele "unul",hmmmmm mie sincer mi-se pare un frustrat cu probleme cardiace sau mai sti poate e ofticat pe mine ca am reusit sa duc treaba pana la capat? Mai sti?, oricum sa lasam ofticati sa ramana ofticati ca nu e frumos sa le i-au obiectul munci si sa le las un simplu raspuns "Mai cap de guma,mai carnatule pardon mei frate LASA-NE LASA-NE ca ne-ai plictisit".
Imi plac la nebunie aceste eminente cenusi care n-au ce face toata ziua freaca menta si injura oameni care chiar fac ceva pentru tara asta O PROMOVEAZA cu brio.
Le transmit atat "Pune-ti mana pe istoria evului mediu ca sunteti departe,evul mediu nu consta in sutiene,bikini si alte biciclete ce prezentati voi intr-un show"
Bun am terminat subiectul frustrati.
Trecem la subiectul care ma doare foarte tare, INDIFERENTA, da e o forma foarte aiurea si nesimtita de abordare a unui om fara remuscari, fara sens care exercita 0% creier si 100% prostie si egoism dus la extrem, dar nici-o problema ca nici mie nu-mi pasa de frustrati, si da invidiati-ma pentru ceea ce sunt eu si ce este trupa mea, si faza cu considerente politice..... baieti si muieri in sutien si bikini mergeti la un psiholog sau hai ca facem altcumva.... fac eu cinste cu un sejur la Nr.3 sau la Balaceanca si va urez sedere placuta desigur.
Oameni buni treziti-va este teatru ce fac eu si trupa mea si da cand luptam, luptam pe bune nu ne jucam si nici nu combinam baletul si dansul modern cu arta medievala.
Cu asta va salut cu respectul meritat si va urez atat succes cat ne urati voi noua.
Si asta vizeaza tot ce inseamna miscare medievala din Romania.
Promit sa-mi cer scuze cand va vad la urmatorul festival si sa cer indurare de la voi ca v-am gresit ca v-am subestimat ca aveti ceva in cap din pacate ne-am insealat.
Pana data viitoare raman al vostru simpatic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu