joi, 24 martie 2011

"Basescienii" spun ca sunt "curentat" la creier.

Salutare

Ieri am avut ocazia sa ma intalnesc din greeala fortata cu niste maimute stimulate de vinul baut cu apa minerala(spritz) de baiatul cu privire inteligenta de la cotroceni, care m-au apostat cu un mare capac de prostie la ureche de-mi tiuie si acum, ei erau foarte suparati pe mine, aducandu-si aminte de o discutie mai veche de avuta cu mine,acum vreun an in care imi reproseau ca din cauza unora ca mine, merge tara asa de rau, deci daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eu am provocat criza si tot eu ma ocup de spagi, coruptie etc. si de fapt eu conduc tara si basescu este doar o sluga de-a mea :)))), trecand peste asta, ieri in timp ce imi mestecau cuvintele pdl-eii lui base imi treceau prin minte tot felul de scenarii cu final fericit pentru mine si cu tragic pentru ei, mi imaginam spanzurati de grinda, torturati cu bice si udati cu alcool de 60 de grade, faza cea mai tare este ca m-au apostat cu limba romana de mi-au dat mare capac cu dezacoaede cum ar zice Garcea de si acum imi tiueee urechea si m-au julit.
Au zis ca am probleme cu capul, ca nu mai exista romani sa gandeasca si actioneze asa si cu tupeu sa spuna jos basescu, jos boc, sus udrea ca ea este oricum jos din obisnuinta.

Deci declar oficial pe blog ;;) parafrazand pe cineva cunoscut noua, sunt curentat la creier, dar macar eu traiesc in realitate, nu ca alti in basmele lui boc.

P.S. Votati cel mai frumos oras din Romania.

Pana data viitoare, grija mare sa nu cumva sa va curentati la creier ca mine :)))))



2 comentarii:

  1. gaseste-ti un job my friend ... sau o prietena macar :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna asta "my friend", oare tu ai "job" englezule :))), tu sigur te simti vizat cu treabacu baescieni, dar na trecem peste, la cat de frustrat esti vad ca te-ai si englezit ;)

    RăspundețiȘtergere