miercuri, 13 aprilie 2011

Muzica facuta la misto, dar cu cap

Salutare lume

Sper ca v-au placut video-urile din postul anterior si ca v-am adus putin zambetul pe buze.
In acest post vreau sa va prezint cateva melodii, facute la misto, dar cu cap si cand zic ca sunt facute cu cap ma refer, ca desi sunt versuri care la prima auzire suna foarte shod si iti da impresia ca orice ar putea sa faca muzica de genula cesta, din pacate ne inselam amarnic, cand afirmam ca aceste melodii sunt facut rapid si foarte simplu, de exemplu Cassalocco-Ce bine imi pare ca ai luat teapa sau Fara Zahar-Sandel, vin inaintea noastra cu niste texte la prima auditie foarte simple, de fapt sunt bine gandite si mesajele sunt bine nouantate si puse simplu ca sa inteleaga orice ciumpalac.
Trecem mai departe la ceva putin mai complex, versurile melodiilor celor de la Parazitii, ele fiind facute in batjocura la prima vedere, dar transmit un mesaj clar.
Sper sa nu incepeti sa filozofati sau sa va concetrati la ce mesaje transmit aceste melodi, doar ascutatiile si simtiti muzica.
In legatura cu muzica buna, aici este un subiect care tine de cultura si educatia fiecaruia, nu cred ca am sa dezbat vreodata acest subiect.
Am sa va las cateva melodi care mi-e imi plac.









ASTA ESTE BONUS CA SA MAI RADETI :))))))


P.S. NU UITATI SA VOTATI CEL MAI FRUMOS ORAS!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu