joi, 21 aprilie 2011

Nu le pasa.....

Salutare

A trecut ceva timp de cand n-am mai postat, dar am avut timp sa observ ca oameniilor nu le prea pasa de nimic, doar de propria sa persoana si nimic mai mult.
Omul este o faptura perversa, mincinoasa care daca ar enevoie de ceva se folosesti de om si apoi il arunc ala gunoi, la fel fac si cei care ne conduc, pun legi si inchid spitale, interzic transplante si fac ce vor incalcand Constitutia Romaniei.
Ce ma deranejaza, ca nu pot sa zic ca ma supara este ca vad ca nu mai exista aceea prietenie loiala, o prietenie adevarata intre doi oameni normali, doar prietenie pentru interesul fiecaruia.
Nu mi-am propus sa tin vreo morala cuiva sau sa ma pland ca nu mai exista moralitate, doar am vrut sa aduc la cunostinta ce am observat in zilele ce-au trecut de cand n-am mai postat.
Oricum stati linistiti ca nu le pasa, doar noi suntem dobitoci pentru ca nu reactionam la ce se intampla in tara noastra.

Va urez Pasti Fericit sau Paste Fericit!!!!
Va iubesc si va respect
P.S. PUTETI VOTA IN CONTINUARE CEL MAI FRUMOS ORAS DIN ROMANIA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu