duminică, 10 aprilie 2011

Vreau sa va aduc zambetul pe buze.....

Salutare prietenii

M-am gandit zilele astea ca am devenit dintr-o data prea serios si ca a inceput sa-mi pese de lumea rea, deoarece am inceput sa dau atentie fiecarui cimpalac, cioladau care se crede destept si-am uitat de voi, de romani mei adevarati, cei care au uitat sa zambeasca, pentru asta v-am pregatit cateva filmulete de pe youtube cu starea originala a omului beat.
Sper sa va placa.
Btw, foarte tare parodia si manifestul facut de Mihai Bendeac in legatura cu revolutia din 1989, sper sa gasesc si acest filmulet sa-l postez.
Pana data viitoare zambiti ca asa va sta cel mai bine.
Va iubesc si va pup.





Se pare ca am gasit video, sper sa va placa daca cumva nu ati vazut sambata emisiunea.



P.S. NU UITATI SA VOTATI CEL MAI FRUMOS ORAS DIN ROMANIA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu