marți, 10 mai 2011

Toti nerecunoscatori sper sa pateasca nasoale....

Salutare lume

In aceasta zi de marti, 10 mai 2011 am observat ca multi din jurul meu sunt oameni falsi, oameni care sunt langa mine din interes, dar eu stau linistit ca deja am scapat de cativa care erau niste "fetite" care barfesc la colt de strada la o shaorma ceva.
Acesti oameni, daca ii pot numi asa sunt creati pentru enervarea neuronilor si pentru a produce cica panica in jurul meu, dar ce nu stiu ei este , ca nu-mi pasa doar de cine merita si ca degeaba ma barfesc, injura si atle procedee de scoate din ritmul meu normal de viata, nu vreau sa-i insult prin ce scriu, doar vreau sa-i mustrez putin poate inteleg si ei fara desen ca sunt penibili si ca daca nu era sa fie in trupa mea, gasca mea nu prea erau cunoscuti si nu ca asi vrea sa ma laud sau sa imi adun simpatizati nu am de ce, chiar nu am nevoie, cu cat sunt mai putini in jurul meu, cu cat o duc mai bine.
Ideea fundamentala este ca degeaba de vezi barbat fatala daca tu ai o atitudine de curva shaormista.
Acum trec la partea feminina, toata lumea care ma critica imi agata de coada tot felul de prosti, ca am nevoie de prietena, ca am nevoie sa cultiv (pe camp ca voi sau cum?) si alte prosti, ideea este ca poate am prietena, poate nu am si asta ma priveste pe mine si pe ea sau pe ele :)))).
Eu zic asa vedeti-va de treaba ca aveti destula bautura si nu stiu, uitati de persoana mea si de trupa mea si de tot :).

Va iubesc si va respect pe cei care meritati.

P.S. Cu putina intarziere "La multi ani tuturor barbatilor!!! :))) Piesa vo dedic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu