luni, 16 mai 2011

Nu-mi pasa.

Salutare

Astazi m-am trezit cu gandul sa ma duc la facultate, dar din pacate n-am apucat sa ajung pe acolo, deoarece ma simteam foarte obosit psihic si am decis mai bine sa raman acasa ca sa nu cumva sa ma intalnesc cu vreun ciumpalac sau vreo pitipoanca care sa-mi strice ziua, pentru ca risca sa o ingrop sub asfalt si sa o numesc fosila expirata.
Cu aceasta ocazie si mai ales ca am ramas acasa, am reusit sa stau sa procesez cateva chesti care sincer in ultimul post le-am cam zis direct si nu prea trebuia, poate am sunat a frustrat, pentru ca oameni sunt diferiti in gandire si ca poate asa se simt ei bine, barfindu-ma si injurandu-ma si incercand sa para prieteni/prietene cu mine si de fapt nu prea au notiunea asupra acestui fapt si sentiment.
totusi am rezolvat treaba, am ajuns la sentimentul "Nu-mi pasa" deci mi-am revenit, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si acum astept sa mai plec cu trupa la festivale si stiu ca o sa fie foarte bine.
Aseara am avut ocazia sa-l ascult pe boc spunandu-ne ca el a construit o romanie moderna si ca am iesit din recesiune, termen pe care daca il cautam in orice dex este mai grav decat criza pe care o invoca acest guvern ca motiv pentru taieriile in masa a salariilor si alte porcarii pe care le fac ei.
Daca vou nu va pasa de tara noastra, atunci de ce sa-mi pese si mie, macar daca ne ducem dracului, mergem impreuna.
Azi s-a deschis oficial noul radio de muzica pe placul oamenilor care indragesc si pretuiesc muzica buna GO FM se poate ascultat dand click pe poza de langa postari.

Mi-am revenit si asta este bine si ca sa fie pe sistem va spun ca imi caut gajica din nou sau gajici :)))))
Aveti grija de voi si nu uitati sa votati cel mai frumos oras din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu