duminică, 29 mai 2011

What we do in life, goes to eternity

Salutare lume

Se spune ca ceea ce faci in viata ramane pentru eternitate, astama pus pe ganduri acum vreo 10 ani aproape cand inca eram un copil si mi-am propus sa fac ceva sa nu treaca viata pe langa mine si sa ramana ceva dupa mine, de aceea m-am apucat de arta medievala si am lasat la o parte fotbalul care din pacate din orasul Sibiu nu prea aveai sanse sa ajungi mare.
M-am gandit ca o cariera de actor nu strica si mai ales daca se bazeaza si pe istorie si mai exact evul mediu, a fost destul de greu pentru ca au fost multe perioade cnad au fost niste obstacole foarte mari si de care credeam ca no sa mai trec vreodata, dar cu ajutorul mamei mele, a prietenilor mei care mi-au fost aproape am trecut peste toate si uite ca ma indrept spre 8 anid e activitate in acest domeniu, 8 ani cu trupa mea, cu care am reusit ce mi-am propus sa mergem peste granitele tari noastre si sunt foarte fericit.
Mai am un pic si fac 25 d enai, un sfert de secol asta daca mai stiu sa calculez, pot sa zic ca am avut multe dezamagiri din partea oamenilor dragi, dar au fost sterse si trecute in nepasare de reusitele cu trupa.
Azi am zis c anu vreau sa critic pe nimeni, nu am chef sa spun nimic nasol de nimeni, doar s ava impartasesc cate chesti si sa va pun pe ganduri oare voi vreti sa faceti ceva sa ramana dupa voi?
Asa ca procesati foarte bine ce vreti sa faceti si daca considerati ca este bine, go for it.

Melodia asta este dedicatie pentru cineva care nu o merita!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu