luni, 23 mai 2011

Am scapat de Apocalipsa, dar am dat de voi

Salutare

Acum 2 nopti, ar fi trebuit sa ne luam ramas bun de la viata, pentru ca trebuia sa vina Apocalipsa, dar cum stim ca Romania este cu vreo 200 de ani in urma, la noi s-a amanat apocalipsa si asta mi-se pare ciudat, pentru ca la noi exista destula lume proasta, care s-a pregatit sa moara intr-un club de fite, cu gandul ca daca mor macar sa aiba la bord niste jack sau ceva tequilla, numa ca surpriza, apocalipsa s-a razgandit sa mai vina, din pacate la noi in tara orice esueaza, de aceea nu exista atentate sau cutremure, pentru ca ar iesi foarte prost din cazua crizei sau din cauza taxelor, ca de daca apar de ce sa nu se inventeze, impozit pe antetat, sau taxa de cutremur :)))).
Oricum patroni de cluburi de fite au facut o gramada de bani pentru petrecerile de adio pentru intampinarea apocalipsei, oricum la noi a inceput Apocalipsa dupa Biblia secreta scrisa de Boc si Base.
Am observat ca ne prostim pe zi ce trece si credem orice nebun care vine si ne spune ca el stie sigur ca o sa murit in ziua cutare, la ora cutare, prosti venite de la americani si cam atat.
In legatura cu iq-ul oameniilor care ne inconjoara, fiintele stralucitoare si in roz, acelea pot atrage doar niste extraterestri nervosi c aau fost orbiti de stralucirea lor, nimic altceva.
Treaba ca am scapat de apocalipsa si am dat de voi primatelor, asta este doar pentru cei care se simt vizati, pentru restu tot respectul meu, sa fiti sanatosi.

Salutari si grija amre ce faceti si pe unde asteotati apocalipsa din octombrie :)))).

P.S. Votati orasul preferat sau cere considerati ca este cel mai frumos, mai sunt ceva zile pana la ziua mea, ascultati GO FM BEST MUSIC IN TOWN.
Ascultati o voce care abia astept sa o aud pe lumea celalta!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu