joi, 12 mai 2011

Titlul de diva nu tine loc de creier....

Salutare lume

Astazi m-am trezit cu acest gand sa ma iau de acste "dive" de cauciuc, create pe cale artificiala, puse intr-o folie de plastic, aceste fiinte ignorante si inculte, care stiu numa sa stea numa in pozitia orizontala si sa comenteze numa prosti.
Cand zic ca titlul de diva nu tine loc de creier cred ca am dreptate 100%, avem destule dive care sa-mi confrirme acesta afirmatie si putin imi pasa daca se simte vreuna mai "desteapta" sa ma injure, sa ma critice, degeaba ca nu-mi pasa, eu zic ce am de zis si noroc bun.
Ideea fundamentala este ca nu le mai suport sis per sa pateasca nasoale cand merg in cluburi, saloane si alte locuri "culturale" de acest gen, saracele ele sunt cam rupte de realitate, nu prea vad ca noi incercam sa evoluam si sa schimbam modelul acesta de pitipoanca sau cocalar. dar degeaba cu cineva cu 3 clase ca trenul nu pre aai ce face.
De aceea vin si cu o propunere, sa deportam aceste fiinte Botwana, acolo si moneda este pe placul lor :))).
Acum vreo o luna si ceva mare festivitate in "centrul de cultura" Promenada, a venit chiar el Pr.dr. in pitiponcism si cocalarism Catalin Botezatu sa predea acesto fiinte lecti de viata, desigur care le-a si impartasit prin cartea lui de succes.
Deci nu mai pot cu ele, nu mai pot cu Boc, Basescu si cu tanti shaorma (Udrea).
Suntem catalogati un popor de mall si clubing, eu vrea sa fac diferenta si stiu ca mai am langa mine cativa care vor asta.

P.S. Votati cel mai frumos oras, votul se incheie de ziua mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu