duminică, 15 mai 2011

Sunt un porc si fac numa' nasoale

Salutare lume,

De cateva zile sunt sunat cu numar asculns si injurat si bla bla si sunt tare curios cine este academicianul care ma suna si imi umple frigiderul, oare o fi vreun geniu, neinteles? sau vreun frustrat cu putza mica si fara succes la femei?
Tot ce conteaza este ca eu sunt un porc si fac numai nasoale, asa gandesc si vorbesc majoritatea persoanelor care ma inconjoara, de parca le-am tras chilotei jos la virgine si la virgini, oricum nu prea inteleg frustrarea lor si comentariile insipide si de prost gust.
Sunt suparat, trist si dezamagit de persoanele care ma inconjoara si nu au tupeul sa vina sa-mi zica in fata ca sunt nasol care face si zice numai nasoale si ele trebuie sa se ascunda pe la colturi sa spuna chesti espre mine, care sincer sunt niste baliverne imputie.
In ultima vreme m-au dezamagit destui oameni dragi, dar asta este lumea se schimba o data cu inaintarea in varsta si nu le port pica.
Mai este mai putin de o luna pana la ziua mea, anul acesta fac 25 de ani, mai exact un sfert de secol si am stat si am pus in balanta cam ce-am facut eu pana la ora actuala si nu vreau sa ma laud sau sa se trezeasca vreun taran sa zica mi-au murit laudatori, eu zic ca am facut ceva si o sa ramana ceva dupa mine, dar pot sa fac si mai multe pentru ca inca sunt tanar si abia ce sunt in floarea varstei.
A da si recunosc ca sunt un porc si fac nasoale celor care imi sunt nerecunoscatori macar cu respectul meritat cu nimic in plus si da sper sa pateasca mult rau pentru asta.
Nu uitati sa votati cel mai frumos oras si sa ascultati de maine 16.05.2011 GO FM un nou post local de radio pentru placul tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu