miercuri, 1 iunie 2011

Urasc tot ce ma 'zgarie" pe creier.

Salutare lume

M-am saturat de cocalari acestia numiti politia romana, acesti oameni subdezvoltati mintal, fizic si psihic, nu mai pot cu ei, cum sa te iei de cineva care are o masca pe fata, sa-l verifici ca sa nu fie vreun criminal in serie si umbla seara cu prieteni lui ei fiind fara amsti.
Acum 2 zile veneam din parcul sub arin unde am fost sa filmez ceva cu niste prieteni in genul la Scary Movie (o parodie dupa o parodie) si in drum spre casa am zis sa merg cu masca pe fata si costumul,la un momentdat trece patrula care trece noi se uita nu zic nimic, mai merg cam 150 demetri si pac dau cu masina inapoi, intrebandu-ma ironic, daca cumva mai este festivalul de teatru, apoi de unde vin si de ce port masca, apoi mi-au cerut datele desigur fara sa se legitimeze sau sa-mi dea obtiunea sale dau buletinul meu, tare nu?
Oricum la ce iq au baieti astia ma doare capu, oricum a fost un motiv de distractie, ei motivand actiunea lor cu un simplu motiv, ca daca ma bateau vreuni, atunci sa fi actionat ei? eu zic ca este ami tare decat Oascarul sau premiul Nobel.
Am gasit niste versuri cantate de Cheloo daca nu am insel sau Parazitii, nu vreau sa gresesc, dar m-am gndit sa le postez si imi asum orice comentariu sau greseala a mea.


Urasc popii, poponarii si parlamentarii,
Urasc coca-cola, chiciu si cocalarii,
Urasc ce gandesc, cum il urasc pe ET
Si ma urasc intensiv 3 secunde pe zi,
Urasc duminica in mall,
Cand ai creieru gol
Mesteci guma si numeri
Cu p**a-n formol,
Sunt cu 2 c***e bolnave,
Nevasta sunt bine,
Uite tin post alb
Si nu dorm de 14 zile.
Sunt in direct, o dau din nou la sto,
N-aveti voi sange-n p**a sa ma dati pe radio.
Mie nu-mi place ce va place voua,
Si nu sunt atat de nebun sa ma internez la noua,
Nu raspund la tratament, sunt pe langa,
O sa stau treeaz sa vad ce se intampla.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu