luni, 6 iunie 2011

"Maestrul" Tudor Chirila este noul Dumnezeu pe pamant.

Salutare lume

Aseara am fost la ultimul concert de la FITS 2011, unde a avut oroarea trupa "Vama" unde canta vocal, Tudor Chirila,sa inchida festivalul am ramas profund dezamagit de acest concert, a fost plictisior, fara sens si a cam distrus inchiderea festivalului.
Muzica trupei, este una banala, ea avand niste versuri total aiurea, fara sens si foarte foarte plictisitoare, aproape ca am adormit.
Pe langa muzica, acest Tudor Chirila am observat ca ii place sa faca monolog, un monolog lung si plictisitor, bogat in multe vorbe spuse aiurea.
De exemplu el se referea aseara ca la televizor, apar numai curve care sunt facute vedete si ca televizorul nu mai are nimic de aratat, sunt de acord cu el, dar nu cred ca daca nu-mi zicea el sau nu va zicea, noi muream prosti si continuam sa ne uitam la "Un show Pacatos" sau "Rai da buni" si mai sunt emisiuni de genul acesta care promoveaza Non-valori.
Acest actor Tudor Chirila pe langa ca este un afemeiat si jumatate, mai si promoveaza cretinisme.
Aseara avea chef de solo-uri de chitara, am fost dezamagit sa aud niste solo-uri de incepator de la chitaristul formatiei, nu i-am retinut numele ca n-am vrut sa-mi ocup creierul cu informati aiurea.
Deci concluzia este ca ar trebui sa devina o sarbatoare bisericeasca "Sf. Tudor Chirila" sau Tudor Chirila Dumnezeul romanilor, deschizatorul de ochii, televizorul minte.
Pe langa asta, muzica lor imi suna asa a muzica pentru virgine care se uita la telenovele si cred in marea dragoste.

Aveti grija pe cine aveti idoli si ce modele va alegeti in viata, eu unul nu imi doresc sa fiu ca acest Tudor Chirila, sec, plictisitor.
P.S. Stiu ca am spus ca no sa mai postez pe acest blog, dar nu ma pot abtine cand vad ca sunt inconjurat de giboni, tarani si pitipoance.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu