duminică, 13 februarie 2011

La multi ani mama!!!!..... "Valentine's Day" si etnobotanicele

Salutare

Ieri, mi-am promis sa nu mai fiu rau cu oameni din jurul meu si sa nu mai scriu posturi rautacioase si ironice la adresa unor fiinte extraordinare (vedeti va atasez epitete), dar din pacate mi-am incalcat promisiunea si azi a trebuit sa fiu ironic, rau cu lumea care din pacate nu prea au un coeficient mare de inteligenta si sa ma declar dezgustat de ele si de aceasta sarbatoare "Valentine's Day" si mai ales de cei care o ridica in slavi si cred ca iubirea se dovedeste prin niste cadouri cretine cum ar fi un telefon mobil, un aparat foto, o iesire la clubing sau prin ipocrizia lor de a aparea pe la televizor sau chiar inaintea mea, afisand fetele lor indragostite doar pentru 3 zile pe an (13,14 si 15 feburarie pana la ora 20:00) si ca sa fac si legatura cu etnobotanicele este aceea ca probabil ca acum este la moda, aceste fiinte cu iq-ul de maimuta urlatoare sa consume si asa ceva de acesta mirifica sarbatoare si desigur primitivele sa vada putza tutalaului mai mare, cred ca de aceea ar consuma sau sa il vada mai frumos pe el, inca nu m-am hotarat, dar cred ca pentru asta.
Pe langa asta vad ca frustrarea acestor primitive, mai exact futomodelele noastre a ajuns la cote maxime si ma bucur ca s-au simtit din cauza posturilor mele anterioare, asta este nu ma pot abtine cand vad atata prostie stransa intr-o fiinta bipeda sau patrupeda ca ele depind de pozitia din poza sau din pat (profesionistele stiu ce spun).
Ziua de 14 februarie trebuie sa recunosc pana la urma este foarte speciala pentru mine, dar nu cauza acestei sarbatori pe care eu o consider stupida si cretina, in ziua de 14 februarie 1964 s-a nascut mama mea si de aceea pot sa zic ca o sa sarbatoresc 14 februarie in fiecare an pentru ca este ziua mamei mele si nu pentru ca este ziua tutelor si tutalailor de facut cadouri stupide ;).
Probabil ca deja frustrarile au ajuns la cote maxime si probabil spuneti ca sunt un dobitoc si un imbecil, asta este mai bine asa decat curve proaste :)))))))))))))).

P.S. LA MULTI ANI MAMA!!!!! Si ma bucur ca esti mama mea nu a lor :D

Pentru tine mama o dedicatie



3 comentarii:

  1. Couldn't agree more. Valentines Day e o prostie și mă bucur când văd că încă există persoane care să susțină asta. La mulți ani mamei tale din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba raducu tata gaseste-ti o prietena si apoi mai vedem....

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, prietene, de unde sti tu ca n-am prietena?
    Chiar trebuie sa dau anunt daca am sau nu sau te-ai uitat pe contul meu de facebook unde scrie ca sunt single?

    RăspundețiȘtergere