sâmbătă, 26 februarie 2011

Imi iubesc tara, dar nu simpatizez "locatarii" ei

Salut

Cum spun si in titlul acestui post, imi iubesc tara, este o tara foarte frumoasa, dar din pacate sunt scarbit ca este locuita de maimute cu iq-ul 48, care cred ca bani si bunastarea vin de la sine si ca seful de trib pe care il avem este foarte bun, doar ca uni dintre noi probabil prizam ceva si vedem totul pe dos, ideea fundamentala este ca, tara noastra nu cred ca trebuia promovata asa de isteric de catre madam Udrea pe palnul turismului si bai care au mers acolo mai bine mergeau pentru spitale, scoli etc.
Totodata am fost mustrat de catre o persoana plina de spiritul civic ca sa-mi gasesc o gajica ca atunci o sa-mi dau seama ce inseamna ziua aceea Valentine's Day, problema este ca nu suport dulcegariile extreme, parca simt ca am diabet cand vad si aud asa ceva.
Astazi din pacate stau si ma gandesc oare sa vian sfarsitul lumi sa nu mai imi strice astia tara mea?
Ce pot face sa no mai strice?
Oare romanul este prea "drogat" psihic de acest sef de trib?
Oricum sunt intrebari la care nu cred ca o s agasesc vreodata raspunsurile corecte si probabil ca o sa fiu mustrat in continuare pentru ca imi exprim prin scris parerile si gandurile mele prin prosturi pe acest blog.
Ideea este, oare eu fac mai mult rau voua decat face Basescu, Boc, Udrea si restu companiei de pe mine ma mustrati sau doar ca sunt un simplu om fara functie de conducere in politica aveti acest tupeu?
Nu uita-tis a votati si cel mai frumos oras din Romania, sunt curios care va castiga.

P.S. Astazi se fac 6 luni de cand a murit bunicul meu...Dumnezeu Sa-L Ierte!!!!!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu