marți, 1 februarie 2011

A fi patriot, a fi foto-modeala

Salutare

De cate zile ma tot gandesc despre ce sa mai postez pe blog, chiar nu aveam idei, foarte multe prosti in cap......, dar am ajuns la concluzia ca este momentul sa discutam despre patriotismul roman si despre foto-modelele noastre.
Toata lumea face caz, cand vine cineva si ne comunica ca el pleaca din tara ca este mai bine si ca mai bine lasa un post de manager in romania sau de asisten social si sa mearga in alta tara sa lucreze pe satier sau sa aiba grija de o casa pe un salariu de 8 ori mari decat la noi in tara, toata lumea sare ca arsi, frate asta nu e patriot, din pacate nu prea avem in creierasul nostru definitia de patriotism si credem ca daca plecam din tara sa lucram sau ne mutam in alta tara, este gata nu mai suntem romani, noi cei de rand no sa uitam istoria, imnul, limba si sa fi roman cum a uitat Raducioiu pe aeroport romana :))))), am vazut in seara asta ce sa intamplat in Egipt, n-am avut timp sa ma uit la televizor zilele astea, am fost foarte ocupat cu invatatul, dar acolo am vazut niste oameni patrioti care isi aparau casele si protestau sa schimbe un regim ticalos, aia au sange in vene, iar noi avem apa minerala care a cam inghetat de la ger, cred ca aia inseamna patriotism, sa nu lasi un cretinel sa-ti vanda tara si s-o distruga.
Cam asta am avut de zis despre patriotism, un subiect epuizat, trecem la urmatorul :))).
Am observat ca foto-modelele noastre alias pitipoancele, nu prea sunt bune decat pentru un task, nu prea le au cu multi task-ul, ele stiu doar sa fie fitoase si cam atat, nu prea le au cu cititul nici cu numaratul, nici cu romana, dar ele sunt mondene, sunt fotomodele internationale, nationale, si nu cred ca stiu ce se sarbatoreste la 24 ianuarie sau cine a facut marea unire a principatelor si probabil pe 1 decembrie stiu ca este ziua postului tv "Pro Tv" :))))).
Aceste fiinte imposibile, trebuie tratate cu puf si budinca de cacao
:)))).
A fi foto-modeala = semi-analfabeta, buna numa pe orizontala si sa taca (nu in cazul meu) si desigur sa nu uit popularitate(nu prea inteleg notiunea de popularitate nici acum).
Noapte buna si grija mare la varice mai ales voi foto-modealelor :)))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu