vineri, 4 februarie 2011

Mustrati-ma.......

Salutare gaji si gajici :)))

Dupa ultimul meu post unde ma luam de aceste fiinte numite foto-modele si numindele "foto- modeale" sau scanduri puse pe verticala care tac, am fost mustrat de ceva lume pentru ca am fost de porc si ca ar trebuie sa ma mustrez probabil la un copac sau sa ma duc la spovedanie, insa am hotarat sa va marturisesc de ce ma cobor la nivelul acestor mamifere sub-dezvoltate, problema mea fundamentala nu este ca apar in reviste si ca fac poze in tot felul de tinute (cateodata inexistente aceste tinute), problema este ca saracele in afara sa aiba fite de femei fatale, nu prea au nimic in capusorul lor (si sincer cred ca si matura marea fardata este mai atragatoare, dar na fiecare cu treaba lui), daca n-ar avea nimic cu lumea in care traiesc si n-ar face de ras natiunea noastra prin statulul lor de plastic (vedete mondene) poate asi zice ok, si-au vazut limitele este bine ca stau in zona lor, a modei, dar apar sa cante, vedete care platesc piese peste noapte cu cate sute de euro si pac apar la televizor, pac un scandal si tot asa.
A doua mustrare mi-a venit pentru problema cu patiotismul unde am "jignit" si "umilit" poporul roman afirmand ca noi avem apa minerala nu sange in vene, pai sincer cam asa este, Nu suntem in stare d enimic, stam comentam si cam atat, ne impacam cu situatia ca traim greu si asta e.
Oricum nu imi pasa daca pup-basisti ma injura si nici daca vreo diva locala, nationala sau internationala se simte de porc.
De aceea sunt aici ca sa scot, acidul din apa plata.
Pentru amuzamentul vostru v-am pregatit un video ce-o sa urmariti sa intamplat la balul bobocilor de la facultatea de jurnalism din Sibiu, ENJOY
Pana la un nou post, grija mare la varice.
P.S. URMARITI-L PANA LA CAPAT :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu