marți, 25 ianuarie 2011

Nu mai pot cu voi.....

Salutare

Pff.... de cateva zile imi vine sa iau o scandura, o lopata si sa dau in acelea/aceea care mai imi canta aceste versuri academice si desigur bine gandinte "Ne place, place, place", chiar nu inteleg aceasta melodie si de ce urca toate semi-virginele de 13-16 ani pe mese, desigur si femeile fatale, cele de sapte stele (sa nu le uit pe ele ca ma injura), este o melodie, patetica, fara sens, fara inteles, sau probabil pe intelesul "academicienilor" cu doua clase ca si trenul (am facut o comparatie acum injurati-ma :)) ).
Sincer rabdarea mea si cultura mea muzicala cam ajunge la limite, imi doresc ca de fiecare data cand o persoana canta melodia asta sa-i cada ceva in cap, ar fi superba chestia asta.
In loc sa ne gandim ca ieri a fost 24 ianuarie si ca Alexandru Ioan Cuza a insemnat 80% din miscarea care dus la unirea Romaniei, noi cantam "Ne place, place, place" ca niste babuini isterici cu bate in mana.
Ne-am intors in epoca de piatra, unde muzica era facuta cu pietre, bate si ragete.
M-am saturat de voi, pitipoance semi-virgine si femei de sapte stele, chiar nu mai exista oameni normali in tara asta, decat cativa?

P.S. Toate semi-virginele si femeile care ma injura la ora asta un simplu < Pa >
P.S. Mai jos v-am dat cateva exemple de muzica nu de maraituri.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu