luni, 17 ianuarie 2011

Facebook-ul vieti

Salutare prieteni

Azi vreau sa tratez un subiect deja devenit monden si pot sa zic ca e foarte important pentru toata lumea, viata virtuala.
Noi ne creeam vieti paralele, pe diferite site-uri de socializare, crezand probabil ca sunt cool sau poate ca devenim populari prin actiunile noastre din spatele tastaturi.
Astazi o sa tratez subiectul "Facebook", pentru ca dupa cum am vazut este cel mai popular site de socializare, adica daca n-ai facebook, nu existi :)))))), pe acest site gasim de la pitipoancele noastre de zi cu zi si cocalari de noapte de noapte :))) gasim si asa zisele noastre vedete mondene :)))), dar no sa discut despre ele acum, pe mine ce ma frapeaza si ma face foarte curios este acel "like", toata lumea aplica "like" la orice ai posta , poze, o fraza, pac like :))))) si pentru asta o sa fac un mic experiment cat de curand, sa vedem cam cati o sa-mi dea like la status-ul de pe facebook.
Si tot o data va adresez o intrebare "De ce ai cont de facebook si cu ce te ajuta?"
Astept saspunsurile voastre prin comentari.

A da aveti grija cu cine socializati nu se stie niciodata cand dai peste vreo pitipoanca plina de bani cu fitze si impresi de mare desteapta, eu am dat peste una si cred ca nu ia cam plecut ce i-am zis :)).

STOP PITIPOANCELOR DE MALL SI DE LIQUID!!!!!!!!!!!!
Cititi carti si armanahe :))))).
Am ramas fara ideii, nu stiu cum sa inchei acest post, pff cred ca ma cam afectat discutia intelectuala cu "academiciana" din bruk ;;).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu