sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Bendeac e tare!!!!!!

Salutare

Sa stiti ca titlul acestui post nu este vreo ironie la adresa lui Mihai Bendeac, eu chiar il apreciez, ca actor si in primul rand ca om, il fericit pentru ca a reusit sa aduca o moda in romania cum ar Dorel, acel personaj care stie sa zica " Nu stiu, nu stiu de'astea" sau personajul Marean Vaghelie care eu zic ca din nou a facut furori in randul romanilor.
Bun ideea acestui post este ca sa ma iau(ce sa fac nu ma pot abtine) de cei care spre tristetia mea vor sa imite aceste personaje inventate si haios prezentate de Mihai Bendeac si incearca sa fie cul incercand sa-l imite pe radio-uri si televiziuni, baluri ale bobocilor, sincer eu ma asteptam la ceva original, de ce nu sa inventeze si ei un personaj sau au ajuns sa nu mai aibe subiecte de tratat, desi cred ca la noi in tara sunt o groaza de subiecte de tratat.
Sunt profund (contrafund daca vreti sa sune bine) dezamagit de majoritatea acestor copi esuate a lui Mihai Bendeac(ha ha si tot de mine se lua un deutolog intr-un comentariu ca il imit), de ce nu incercati sa fiti originali, nu puteti din pacate, atnci va propun o chestie, faceti emisiuni religioase macar acolo nu trebuie sa va maimutariti ;)sau mai sti poate se trezeste vreunu din voi sa il imite pe Moise sau pe Iisus(sunt credincios stati linistiti).
Sunt manios pe voi, oameni de radio si televiziune si ma abtin foarte tare sa nu va numesc si sa compar cu animale care imita.
Stiu ca ma urati, nu trebuie sa-mi marturisiti frustrarea voastra, va inteleg foarte bine atat puteti, eu nu ma supar cand sunt criticat, ar trebui sa invatati si voi din asta si terminati cu difuzarea manelelor, ala nu inseamna audienta culta ci inseamna cultura de porumb si grau.

Gata mi-am varsat destul supararile pe voi "animalelor" din radio si televiziuni(nu vorbesc de toti, dar sigur o sa se simta cativa).

Si ca sa va simti bine si sa-mi iertati indrazneala va urez un sincer PA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu