vineri, 7 ianuarie 2011

"Angel radios! " si inca o data "Angel radios! "

Salutare!!

Am primit in seara aceasta cateva poezi, de la o prietena dea mea din Bucuresti, desi sta intr-un cartier ciudat plin de mici, bere si manele a reusit sa scrie ceva foarte frumos eu o numesc "Angel radios!" si sper ca nu se supara nimeni pentru ca am folosit aceasta comparatie.
Nu va mai plictisesc cu vorbaria mea si va postez doua poezi:

Bate vântul


Bate vântul.
Pe-o lacrimă de ploaie
cobor,
cobor din coşmarul
marilor speranţe.
Udă, caut să mă-ncălzesc
dar tot ce-am vrut să am
ai fost tu.

Bate vântul.
Frigul se-năspreşte,
tremur...
obrajii-mi sunt albi
ca veninul.
Lacătul inimii e strâns,
iar cheia,
cheia e ruptă.

Bate vântul.
Pierdută în acelaşi coşmar
mă îndrept către poarta
marilor speranţe.



Gânduri în versuri


Acum, pe o pagină albă
Îmi scriu povestea,
dorinţele,
Scriu tot ce n-am putut să scriu
De la început.

Acum, pe o coală galbenă
Şi ruptă de vechime
Aidoma dragostei noastre,
Încerc să-ţi pictez chipul,
Să pictez ce n-am putut picta
De la început.

Acum, îmi sterg lacrimile
Mânjindu-mi obrajii de gri,
De creion şi de cerneală neagră,
Lăsându-mi gândul meu
În versul tău.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu