marți, 18 ianuarie 2011

Fascinat de cerul instelat...........

Salutare,

Pe sistemul "Esti vie? Si faci struguri?", ma gandeam sa mai scriu ceva de doamne ajuta pe blog-ul asta, ca in ultima vreme m-am cam ramolit, probabil ca am imbatranit psihic de atata prostie si impertinenta din partea romanilor mei.
Azi m-am trezit cu un chef de caterinca cum ar zice un bucurestean si cu chef de gluma cum asi zice eu si desigur ca nu sunt fascinat de cerul instelat la propriu, doar la figurat.
Sunt fascinat de oameni care ma inconjoara, sunt uimit de tara mea unde nici macar protestele nu ne ies :))))).
Toata lumea este inebunita ca s-a scumpit benzina, dar nu fac nimic, cica ei protesteaza asa pe bune, platind la pomplele de alimentare in monezi de 1 ban si 5 bani, poate asa o sa sensibilizeze "moguli" :)))) cum suna cuvantul asta zici ca e vreo crema de folosesc pitipoancele.
Ideea fundamentala e ca degeaba de agitam, suntem un popor paralizat psihic, nu mai avem reflexe, suntem numai buni de dus la azil spre bucuria lu Basescu.
Generatile de dupa 92 sunt vai de capul lor, numa de scoala nu le sta capul, dar ei pozeaza in copii model si parinti ii si cred pe cuvant.
Sunt fascinat de cerul instelat si stau si ma uit oare nu vine vreun dezastru sa mai scapam si noi?
Nu vreau sa murim cu toti, doar asa o parte incepand de la cotroceni si terminandu-se la casa poporului :))))).
No, dragi mei cocalari si pitipoance aflati ca nu ati scapa de mine nici dupa moarte :))).

Gata acest post, este fara sens si noima, nu-l citi :)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu